neděle 26. září 2010

Poslední ČP PEC


Pohárek 2010 máme za sebou, finálko jsme si dali jen a Wilda ostatní jsou po letošku lehce mimo. Doplácal jsem tu Elitu a příští sezonu do Mástrů a bude klid :-). Aspoň jsem si na posledním závod zajel asi nejlepší jízdu sezony a zakončil jsem to spokojenej. Byl to docela studenej výkend, v dodávce v noci kosa jak prase, na trati na*ráno jako nikde. Ale všechno proběhlo v cajku, v sobotu spestřeníčko v podobě 4x, ty kluci skáčou jak blázni. V neděli závod a jako loni, jediná moje tlama v závodní jizdě, naštěstí v semi a ve finálku se mi podařilo všechno to bahno plynule prokličkovat a bez broblámu dojet do cíle a zajet slušnej čas. Wilda snad celej víkend bez pádu a zajel si klasickej průměr v hobíkách.
   
video z helmy pro představu v čem se dá závodit

ČPDH Pec pod sněžkou 20. září from Petr Kleska on Vimeo.

Fakt povedený video od F.P.
Galerie:
#3
 #4 
#5


Výsledky ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat