pondělí 13. září 2010

POC Downhill Endurance

 Tenhle závod se mi už od začátku zamlouval, a musel jsem si ho dát. 4 závodní jízdy a sčítání všech časů to tu ještě nebylo. Jedinej kdo se mnou byl schopen vyrazit byl Wilda a jeho dodávka, ostatní jsou zevláci :-D
Užili jsme si to pořádně, takhle mě ruce bolely naposledy, když  jsem si tuhle trať dával na pevňáku. Od jara se z týhle uhlazený freerajdovky stal dost tvrdej a kamenitej speed downhill, ale pořád je to strašně zábavnej trail a já jsem se pobavil o to víc, když jsem si to poslal pěkně natvrdo do rěpy a do ramena, málem lítaly hvězdičky. 4 jízdy naplno v kuse daj rukám pěkně nažrat a kolům taky, oba dva jsme tady zrušily zadní ráfky, já jsem ho naťukal na více místech a rozcentroval tak, že už to nejde vzít zpátky a Wilda svůj 3 dny starej ráfek bouchnul jenom v jednom místě, ale pořádně. Ale mi je ještě dojezdíme protože nekradem :-) Užívačka maximální, kdo nejel, prohloupil. Výsledkově jsem docela spokojenej, ale ale....... 

 a tohle se vám stane, 
když budete vozit chrániče
 

GALERIE:
 #1

Žádné komentáře:

Okomentovat