neděle 29. března 2009

Jsme slavný !!!!!!!

Na podzim mě Spaceman požádal jestli bych nevyzkoušel novou vidli od RST. Já souhlasil a nafásl jsem Novou RST R-ONE. Je to prototip, nornálně je ta vidle s pružinou, ale tahle je vzduchová. Váhově je to hodně zajímavý, necelý 3kg, 180mm zdvihu a překvapivě příjemnej chod. Lítal jsem na tom asi 4 měsíce v zimě a v bahně a za celou dobu nenastal problém. Kolem vánoc jsme s Lukášem Bíbou nafotili pár pěknejch fotek na dymáku a Spacákovi se to hned zalíbilo, poslal dvě fota přímo do RST tam se to taky zalíbilo no a dneska mi od Spacáka přišel mail ze dvěma fotkama, na který jsem čuměl jak puk :-) Space k tomu napsal: "Tady je par fotek z vystavy Taipei show. Ta fotka co ma Lukas na dolni ramovy trubce KOLA BRABEC je i v katalogu! Jo kuci jste slavny!!! Space".

5 komentářů:

  1. to je FOTOMONTÁŽ !!!!!!

    čelkis

    OdpovědětVymazat
  2. ooóóóómaaaaaáááájgááááát tak to se ti teda povedlo luki dobrá práce ses az v tajpeji vystavenej pekne reklama týmu to ti camrak da premie nee za takovou werbung.

    OdpovědětVymazat
  3. to čumim jak umim, ty foky jsou tak dobrý,že borcům se z toho protáhly kukadla!)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě by z toho mohla být nějaká větší spolupráce nebo by nějaký kapříci mohli připlout :-)

    Lukas

    OdpovědětVymazat