pátek 21. února 2014

Fox DHX 4.0 výměna oleje

Řekl jsem si, že po 4 letech by nebylo naškodu vyměnit olej v tlumáku na sjezďáku. Tlumič fungoval bez problémů, nikdy nevytekl, ale ten starej mazut musel ven. Po otevření a vylítí to bylo jasný, černá šlichta byla jasná. Vyčistit co půjde a nalejt novou malinovku od Motorexu, to je pohodička, ale jak to všechno zavřít a odvzdušnit a nastavit komoru v expanzce, to nám dalo trochu záhul na šišky, ale na netu najdeš cokoli. Všechno jsem dali do kupy, na bajku vše funguje zdá se to naprostu v cajku. Ruda mi výborně asistoval nebo spíš já jemu.....

více foto ZDE


1 komentář:

  1. Obdivuju všechny, co si tohle dokážou udělat sami. Já jsem totálně levý, takže u výměny komponent na kolech, v autě i na motorce navštivuju servis v Jičíně. Na kolo teda trochu jiný než na auto, to je samozřejmé. Ale už mě tam znají, takže většinou vědí, že je to nějaká prkotina a vyřídí mě přednostně. Zase mám poměrně drahé auto i kolo, takže to nerad nechávám na poslední chvíli a ty problémy řeším většinou hned. ;-)

    OdpovědětVymazat