neděle 10. ledna 2010

Hledání Jeskyně na Malym Stožci :-(

Jelikož se nám blížej ty Sedmistovky, tak musíme trénovat. Takže: výstup z vlaku na Jedlový pak směr lom pod jedlovou pak vrchol Jedlová (zatim jen já) z vrcholu kolmo dolu freeride směr Malý stožec. V tom mi volá Kučis, že přijede s Jirkou a Simčou k MusicBaru, takže to stáčim k min, po starý cestě po vrstevnici ve svahu Jedlový, du to poprvý a hned to trefuju a přicházim k MusicBaru přesně když partička přijíždí. V tuhle chvíly mám za sebou 2,5h ve sněhu. Nabíráme směr Stožec, tady se snažíme najít onu legendární skrytou jeskyni, ale po hodně dlouhym a namáhavym hledání ji prostě nenacházíme. Ale Stožec je tak členitej a v zimě krasnej že to zas tak nevadí. Prolezli jsme hodně zajímavý místa, skály, ledopády a suťový pole. Ve sněhu v tom běhat nahoru dolu, to se člověk trochu zapotí. Já jsem si dal 6,5 hodiny a stačilo......



Galerie ZDE

2 komentáře:

  1. ohh zacinam mit strach z tech 7kill jak to tady popisujes tak vylezu na Klič a končim :))), jinak pekne jste si zaradili v tej fujavici, taky sem lital celej den venku ale takova drina to nebyla tak uvidime co mam natrenovno. macjej

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky jsem jednou hledal... A taky marně... BuřT

    OdpovědětVymazat