čtvrtek 14. května 2009

Trialová Exhibice


Přihodila se mi taková nečekaná věc. Někdo přišel v úterý do krámu, že potřebuje někoho na ňákou tu frýstajlovou exhibici na čtvrtek večer, že prej Brabčák někoho má. Tak jsme se s Herbym na sebe podívali a že prej už to nejezdíme a ták, no prostě nic. No a Brabčák hned, že někoho sežene, tak OK. Takže hned na mě, tak si to dej néééé a Herby "já bych jel ale nemám kolo", no a začlo to v nás hlodat, no a nakonec že do toho teda pudem. Herby řešil kolo a furt nic nemohl vyřešit a já jsem si vzpoměl, ty woe dyg já mám dvě kola, pojedeš na Matysu. No a co čert nechtěl, Herby přijel ve čtvrtek do krámu, po tom co si na Matysu trochu pojezdil a říká "máš prasklek rám" no fajn!!!, to je rána jako do pijána, Takže kolo který potřebuju prodat má rám v hajzu a exhibička jako One Man Show. Asi čtyři roky sem nic takovýho nejel, na novym Péčku sem si trochu pojezdil v úterý večer a hurá na to, to sem fakt zvědavej co tam předvedu. Ani nevym co to bylo za akci, nějáká otvíračka něčeho nebo co:-) Tak sem nastoupil, srovnali jsme s Tomem a klukama palety, nechal jsem si pustit Foo Fighters a pohlavě do toho. Všechno jsem to tam nasázel bez chyby ani jednou noha dole, všechno do čistoty, nakonec jsem zkusil výskok na šest a ve finále na sedm palet, taky čistě na kola. Mazec, sám sebe jsem překvapil. Ten spešlik je dokonalej, jde na něm všechno. Jak řiká Kučis "trochu jsem si zvednul sebevéčko"

Galerie ZDE


To je vše:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat