neděle 22. března 2009

Preškavská RozhoďDržka 2009



Vrchol DH sezóny je za námi dřív než začala. Nejprestižnější DH událost se odehrála v Prysku. Jednoduše: sjed kopec co nejrychlejc na co možná nějhoršim, nejvyzdobenějšim, nejstaršim a nejnemožnějšim kole nebo jakymkoli jinym vozidle v co možná nejšílenějšim převleku, z toho jasně vychází že srandy bude kopec. Po loňskym výtězství jsem se rozhodl obhájit 1. místo v kategorii nad 25 let. Vybral jsem si raketu na 24" kolech se speciální aerodynamickou kapotáží od Specializedu a tento taktický tah se mi vyplatil a podařilo se mi po těžkém a technicky náročném závodu obhájit. K tomu všemu samozřejmě přispěl i můj speciální jednorázový oblek, umožňujicí neomezenou pohyblivost a maximální bezpečí. Moji týmoví kolegové toho nastoupily taky z ostra, hlavně Kučis, který si sáhl na dno svých sil a vybojoval krásné 3. místo. Mates vsadil hlavně na oblečení a opoměl technický stav svého stroje, který vůbec nebrzdil, takže výsledek nic moc. Čelkis ladil obleček tak pečlivě, že asi ani přez masku neviděl na cestu a nedokázal zajed slušné umístní. Pítrs byl taky dokonalý elagán, což mu ale k výtězství taky nepomohlo. Každopádně tady o výsledky zas tak moc nejde.

Moje galerie je ZDE a ZDE pítrs

Galerie na Bikebase ZDE a ZDE

Report na bikebase ZDE

a další budou určitě přibejvat

Žádné komentáře:

Okomentovat