sobota 6. února 2016

Dymák Video + Jednopřevodník na Stumpu

Tak už i já jsem poslal jednoplacku na Stumpyho, dal jsem tam 30 zubů stejně jako se dává na katalogový 29 od Spešlu, ( převodník je od MAX1- super cena ),  zatim jsem tam nechal kazetu 11-36 a musím říct, že celkem stačí, ale lehčí převod by se asi nestratil, uvidíme možná tam dám 11-40 od SunRace a zůstanu u 10sp i když nový 11sp XT co?
Zatim jsem vyřešil horní vodítko otočenou kladkou ze spodu a funguje to výborně bez jedinýho problému, nevim, možná to zaříznu a nechám to tam.




















Jinak video se docela povedlo, natočil jsem převodníček jak funguje a sebe jak se vyndavám i následnou dohru v podobě pošlechtěný holeně, kterou jsem vyškubnul ze země 30cm kámen,  chvilku budu pajdat......



Žádné komentáře:

Okomentovat