pátek 12. června 2009

FAITH NO MORE 17.8. v Praze - Jedem


Tuhle kapelu jsem začal poslouchat když už vlastně neexistovala. Stala se z ní moje nejoblíbenější skupina a dost mě štvalo že už je nikdy naživo neuvidim. Záviděl jsem Vízimu že na nich byl dvakrát. A letos se stalo něco neuvěřitelnýho, tahle banda se dala znovu do kupy a navíc zahrajou v Praze a co je nejvíc Já mám už lístky a s Vízim v sprnu jedem to je mazec.
Fejti hrajou takovej neurčitej styl hudby, každá skladba je vlastně jedinečná. Míchaj spoustu stylů ale hlavně převažuje takovej alternativní kytarovej nářez:-). Hlávní postava (aspoň pro mě) je spěvák Mike Patton je to prostě hovado:-) jinak ostatní týpci jsou taky machři

tady je video z roku 97 kdy skončili
tohle je zrovna trochu vostřejší


Tady je to samý z 12.6.09 z Download festivalu




1 komentář:

  1. To CD s ptákem na bukletu ... mám v originálu ... a jede jen když jsem v autě sám ... MKR

    OdpovědětVymazat