pátek 10. dubna 2009

Boty s pětkou jsou tu!!!

Dneska mám do krámu dorazila první várka pětdesítek. Moc pěkný kousky, novej model KARVER pro mě a pro Vilímka a jeden párek mini kontníkových střevíčků pro Jane. Další kousky dorazí koncem dubna, takže kucí vydržte!
Hned první co mě ťuklo do oka, byl zajímavě řešenej jazyk, je vlastně spojenej z vnitřní stranou boty a perfektně obepíná kotník. Hned jsem je byl projet a samozřemě držej a nepustěj, chce to si zviknout na to, že si z nouhou na pedálu nepohneš. Jinak sou pohodlný, hned si na ně zvykneš a neřešíš nic.
Takže Kolabrabec taky umí 5.10 kdyby někdo další měl zájem může se ozvat.

4 komentáře:

  1. Já bych prosil taky jedny

    OdpovědětVymazat
  2. trenereeee, botky jsou lukcus. Velikost sedi a uz se tesim az je odpanim na tom mym proklatym vehyklu

    OdpovědětVymazat
  3. joooo boty sou neskutečný dneska sem v nich lital celej den na JD podtupně sem si na ně zviknul a pak sem nic neřešil

    OdpovědětVymazat