Dál to chtělo nový kliky, protože ty původní ještě po Matesovi byly neuvřitelně do vrtule a jízda na nich ti pořádně protáhla všehny klouby v nohách ve všech směrech. Volba padla na Deorka, cenově hodně dobrý a navíc novej systém z integrovanou osou a velkejma ložiskama zaručuje trochu životnost. Myslim že s nima nebude problém. Než jsem je ale mohl nainstalovat do rámu společně s vodítkem a kladkou, chtělo to trochu brutální tuning, musel jsem uříznout nálitky pro šrouby nejmenčího převodníku, aby neškrtaly o tělo vodítka. Převodník je stejně jen jeden, tak co.
Ostatní díly víceméně zůstaly původní, až na ňáký drobnosti. Řazení Alivio, nic nestojí a fachá. Řízení muselo taky nový od BBB - tady se nešetří, takže vopravdu bytelný ložiska a žádný plastový díly. Vidlice se musela vyčistit a namazat, po asi roce a půl to chětlo. Kolo je cajk a plně funkční, může se lítat – sem zvědavej co zničí jako první.
celá galerie ZDE
Žádné komentáře:
Okomentovat